13. mai 2014

Vårprosjektet vårt!

Ja, dette har tatt litt lengre tid en vi trodde,
men det er ganske så ferdig nå.

Lekehytte til jentene!


Den er bygget av min handy man og
han har bygget den uten tegninger. 
Han har laget den slik at den ligner på huset vårt.
Jeg er blitt lei av brunt hus,
så denne ble derfor svart.
Og med ROSA dør.
Jentene er strålende fornøyde!

Når jentene har fått "flyttet inn" i hytta,
skal jeg vise dere bilder innefra.

Nå må vi begynne på det som vi egentlig skulle i hagen,
nemlig å lage mur og bed,
så jeg kan få plantet noe :-)

Ha en flott tirsdag!


7 kommentarer:

  1. Så flott lekehytte:)eg og kunne tenkt meg ei som stod i stil med huset,håper å få det til neste år!
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Wow, så flott design lekehytte. Den må være arkitekt tegnet? STILIG!
    Passet så godt med det søte innslaget av en rosa dør:)
    Ha en fin dag, søte deg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!
    Flinke mannen, tommel opp :)

    SvarSlett
  4. Stilig,og så lurt å designe den lik huset!
    Gleder meg til å se innflyttingsbildene :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  5. Wow, så kult!
    Og helt unikt:)
    FLINK mann:)

    SvarSlett
  6. Helt nydelig lekehytte! Elsker designet på den - og den sorte fargen :-) Gleder meg til å se mer. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Kjempe fine ;-D Flinke mann ..og så kuult med det rosa ;-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett